ALGÚ VA VENIR A LES AGUDES

ALGÚ VA VENIR A LES AGUDES

HI HA HIATÒRIES QUE NO MOREN, NOMÉS ESPEREN SER ESCOLTADES

JOAN ROCA CIRERA

15,00 €
IVA incluido
Sin estoc, pero te lo encontramos
Editorial:
ZODIBA NAREH
Año de edición:
2025
Materia:
Novel.la històrica
Idioma:
Català
ISBN:
979-13-990477-1-4
Páginas:
92
15,00 €
IVA incluido
Sin estoc, pero te lo encontramos
Añadir a favoritos

Clara, una periodista de trenta-cinc anys, viatja a Arbúcies per investigar un antic accident aeri oblidat entre muntanyes i informes mal arxivats. No sap que, en un cementiri discret i sota un sol d'estiu, trobarà algú que li canviarà la mirada.
Claire és una dona gran, estrangera, que visita cada any una tomba sense nom. Té una història dins que ha callat durant més de cinquanta anys. I ara, per primer cop, decideix dir-la.
A través d'un relat íntim, a estones pausat i a estones punyent, Claire reviu el seu estiu de 1970: l'arribada a una Espanya que era dictadura però que, per a ella, tenia gust de llibertat; un amor que mai no va tenir temps d'esdevenir i una carta que va arribar massa tard.
Clara escolta. I en escoltar, també comença a transformar-se.
Algú va venir a les Agudes és una novel·la sobre la memòria, l'amor no viscut, els silencis heretats, el pas del temps i la força invisible de dues dones que, en trobar-se, es tornen una mica més senceres.

Artículos relacionados