ELS VIATGERS DE LA GRAN ANACONDA. UN MÓN DE CREENCES

ELS VIATGERS DE LA GRAN ANACONDA. UN MÓN DE CREENCES

TONI ARBONÈS

20,00 €
IVA incluido
En stock
Editorial:
TUSHITA EDICIONS
Año de edición:
2025
Materia:
Narrativa de viatges per països
Idioma:
Català
ISBN:
978-84-129448-5-3
Colección:
Cavalls de Vent
20,00 €
IVA incluido
En stock
Añadir a favoritos

«Per a bé o per a mal, les ideologies, filosofies, fes, religions o, de forma més genèrica, les creences d'homes i dones, són el vademècum de valors que alhora uneixen i divideixen, configuren i desconfiguren les societats humanes. La raó de ser i de no-ser dels pobles. Aquestes creences, no només determinen el dia a dia de milions de persones, en defineixen el caràcter, l'economia, la vida social, el benestar o el conflicte i la guerra, sino que en dibuixen la geografia.

Les creences són creació, regeneració, i alhora destrucció. Com el yin i el yang, les dues forces oposades però complementàries que estan en l'origen de tot. El principi cosmològic de la filosofia xinesa que explica la dualitat d'allò que existeix en l'univers.

Les creences són el fil conductor d'aquest tercer i darrer recull d'entrevistes d'Els viatgers de la Gran Anaconda. Un viatge per un món d'homes i déus.»

Artículos relacionados