FAIG LIKES, PER TANT EXISTEIXO.

FAIG LIKES, PER TANT EXISTEIXO.

XARXES SOCIAL, PERIODISME I UN VIRUS ESTRANY ANOMENAT FAKE NEWS

ISABEL MEIRA

17,00 €
IVA incluido
Sin estoc, pero te lo encontramos
Editorial:
TAKATUKA
Año de edición:
2021
Materia:
Juvenil. a partir de 14 anys
Idioma:
Català
ISBN:
978-84-18821-17-2
Páginas:
156
17,00 €
IVA incluido
Sin estoc, pero te lo encontramos
Añadir a favoritos

Recomanat pel Pla Nacional de Lectura de Portugal 2021

Segurament per tu no hi ha un abans i un després d’Internet. Quan vas néixer ja estava tot connectat i et deu semblar impossible que el món pugui funcionar d’una altra manera. No obstant això, Internet ha canviat —i continua canviant— moltes coses en el món, el periodisme inclòs.

A través d’Internet han aparegut gegants invisibles com Google o Facebook. No són empreses de periodisme, però han transformat la nostra manera d’accedir a la informació.

En les xarxes socials les notícies semblen supersòniques i les visualitzacions, els «m’agrada» i els «compartir» es compten per milions. Amb els rumors, les xafarderies i les mentides passa el mateix. Ens hem acostumat a rebre la informació i la desinformació que l’acompanya mitjançant algoritmes secrets, a tenir costums en mons virtuals i a comunicar-nos amb abreviatures i emojis. Vivim en una gegantina bombolla de likes i «compartir».

Estem segurs de conèixer les regles del joc?

Quin impacte té tot plegat en la nostra relació amb el món i en les decisions que prenem?

Aquest llibre pensa que fer-se preguntes és molt important, i que no totes les respostes són a Google.
Per a tota mena de lectors (a partir de 12 anys.)

Artículos relacionados