LA PANTALLA EDUCADORA

LA PANTALLA EDUCADORA

100 PEL·LÍCULES DEL SEGLE XXI PER TREBALLAR A CLASSE O VEURE AMB FAMÍLIA

RAMON BREU

25,00 €
IVA incluido
En stock
Editorial:
ROSA SENSAT
Año de edición:
2026
Materia:
Educació i pedagogia
Idioma:
Català
ISBN:
979-13-990045-0-2
Páginas:
124
Colección:
Dossiers Rosa Sensat
25,00 €
IVA incluido
En stock
Añadir a favoritos

La integració del cinema a l'aula és una necessitat que molts docents s'han plantejat des de sempre, tot i que no s'han posat a disposició els recursos necessaris per particular propostes didàctiques viables, atractives i adequades que hagin permès l'ús del cinema amb finalitats educatives. A mesura que ens endinsem en el segle XXI sembla més increïble que l'alfabetització mediàtica no estigui integrada al nostre model educatiu. I és que les pantalles també eduquen, tot depèn de l'ús que se'n faci, i la primera que ho fa és la cinematogràfica. L'educació audiovisual desenvolupa la imaginació i el llenguatge, estimula el gust per la pregunta i la crítica, incentiva la descoberta i la reinterpretació, i amplia les capacitats expositives i de raonament.

A les pàgines de 'La pantalla educadora' trobem una contribució competencial i estimulant per a l'educació audiovisual a partir d'una selecció de cent pel·lícules
actuals. Són films que poden treballar-se a classe i sobre els quals es poden construir debats i aprenentatges de gran riquesa. I també, per descomptat, el llibre va dirigit a les famílies que vulguin veure aquestes pel·lícules, comentar-les i aprofundir-hi des de casa.

Artículos relacionados