POESIA, 2

POESIA, 2

JACINT VERDAGUER

52,05 €
IVA incluido
En stock
Editorial:
PROA
Año de edición:
2006
Materia:
Autors locals
Idioma:
Català
ISBN:
978-84-8437-888-4
Páginas:
1408
52,05 €
IVA incluido
En stock
Añadir a favoritos

El volum Poesia, 2 culmina el projecte «Totes les obres de Jacint Verdaguer», després de la publicació de Prosa (2002), Poemes llargs. teatre (2003) i Poesia, 1 (2005).
Aquest quart volum conté els poemes que Verdaguer no va reunir mai en forma de llibre o els reculls que, en morir, va deixar en un estat més o menys avançat d'elaboració. El lector hi trobarà aplegada per primer cop la Poesia dispersa (1864-1902). Vénen després els quatre llibres que el poeta va deixar pràcticament acabats i que van ser publicats immediatament després de la mort: Al cel, la traducció del Càntic dels Càntics precedida de Los jardins de Salomó, Perles del "Llibre d'Amic e amat" i Ecuarístiques.
En annex, editem primerament el manuscrit de Jovenívoles. I en segon lloc, els set volums en els quals Verdaguer treballava en el moment de la mort: Sants, Los pobres i Brins d'espígol, ja pubicats, als quals afegim el possible recull Poesies per a "Barcelona", i els tres que, fins avui, restaven inèdits: Jesús Amor, Cor de Jesús i Espines i flors.

Artículos relacionados

Otros libros del autor