
- Editorial:
- COMANEGRA
- Año de edición:
- 2021
- Materia:
- Literatura motivacional
- Idioma:
- Català
- ISBN:
- 978-84-18857-41-6
- Páginas:
- 168
FILOSOFIA PER A EXPLORADORS POLARS
LLIÇONS DE VIDA D'UN EXPLORADOR BEST-SELLER
ERLING KAGGE
Erling Kagge ens pot semblar lencarnació del superhome: va ser la primera persona a culminar «els tres pols» (el Sud, el Nord i lEverest) i el primer que va arribar caminant en solitari al pol Sud; col·leccionista dart, editor dèxit, autor supervendes i pare de família. Amb aquesta motxilla, Kagge ha escrit aquí els principis que lhan fet ser qui és, i que ens poden ajudar a conquerir les nostres pròpies fites
quotidianes; les petites grans exploracions de cada dia.
Després del rècord dels tres pols i haver estat portada internacional de la revista Time, Kagge es va graduar en Filosofia a Cambridge i va fundar la seva pròpia editorial. Ha escrit una dotzena de llibres, entre els quals El silenci en temps de soroll.
«De vegades somio en la vida allà al gel, però no com una idea romàntica o ingènua, sinó perquè estic convençut que lexistència allí, en la seva simplicitat, tenia la màxima De vegades somio en la vida allà al gel, però no com una idea romàntica o ingènua, sinó perquè estic convençut que lexistència allí, en la seva simplicitat, tenia la màxima plenitud»