
- Editorial:
- ÁTICO DE LOS LIBROS
- Materia:
- Catalunya. narrativa
- Idioma:
- Castellano
- ISBN:
- 978-84-938595-0-3
- Páginas:
- 272
- Colección:
- (CAT) SIN COLECCION
GUIA LITERARIA DE CATALUNYA
A.A.D.D.
Què pensaven de Catalunya els grans viatgers?
Abans que existissin els avions, Catalunya era lloc de pas gairebé obligat per entrar a la Península Ibèrica. Van ser moltíssimes les persones, per tant, que van conèixer i estimar els Països Catalans, ja fos com una etapa en el seu camí o com a destí final del seu viatge.
Així, amb aquesta atractiva i peculiar guia, coneixerem el punt de vista dels forasters més il·lustres sobre com era la nostra terra, els seus habitants, els seus costums i, en definitiva, la vida a Catalunya des del segle XVII fins a la Guerra Civil espanyola.
De la mà de testimonis com Miguel de Cervantes, Stendhal, Rubén Darío o Giacomo Casanova, aquesta antologia ens ofereix les seves reflexions del que van viure i veure i, a la vegada, ens regala un viatge en el temps que ens farà conèixer millor la nostra terra.